dilluns, 10 de setembre de 2012

toc, toc!

Eeeeeeiii, per que sempre que vinc no hi ha ningu?? Que torne la vida a aquest blog no?, jo se que tenim amics fora i que si estem a internet no ens posem precisament en aquest blog, pero 4 anys siguent amigues, encara que jo menys, son prous anys com per a deixar aquest blog a la deriva. Recorde quan vaig descobrir aquest blog per casualitat i de seguida em vaig posar a parlar en vosaltres, i en serio, va ser genial qaun em vau fer membre i tot. Ja ni ens felicitem per als aniversaris ni res, no sé, sé que em passe al cap de molt de temps,però em fa molta pena que açò estiga abandonat. M'agrada molt el nou disseny del blog, de veritat. Encara hi ha algu que es preocupa pel manteniment hahaha! Bo, supose que moltes tindreu facebook no? No sé per que no vos tinc xD Si voleu, i tal, poseu-lo aqui baix i quan puga vos agregue :))
Buenop, espere que hagueu passat bon estiu, contareu que tal el començament del curs? Vinga, animeu-vosssss, un beseett!! :D

Oh, visca la visca, per fi senyals de vida teus! Jo tambe opino el mateix, que no tindriem que deixar el blog, pero ja veus com estan les coses... Si dius que tens Facebook, diguens el teu tambe, aviam si quan ens agreguis no et reconeixem! xD

Això, això, jo tinc Twitter, Tumblr, Face, Whatsapp i Kakaotalk. I a més o dic aquí per si em voleu afegir, que no ho veurà ningú més, total. 

Face: Ariadna Campillo Comapnys

Twitter: @Wui_chan

Tumblr: http://wui-chan.tumblr.com

Whats y kakaotalk: 633947487

ah molt be, tu tambe tens twitter i tumblr i jo sense enterarmen xD bueno, et segueixo per alla xD (Convertim aquest post en xaaaat!!)

T_T Jo em sento una mica culpable i tot, m'encantaria que un dia ens reunissim totes al xat♥ Bueno, que a mí també em pots trobar al facebook ;3 Sílvia Gabarró, amb una imatge de perfil de una blythe amb el cabell blau XDDDD

Uepa! A mi em podeu tenir al FB y al Twitter :3
FB: Ainhoa Lopṩon
Twitter: @Ainhoa_LS
Pues eso,  a veure si tornem a escriure com abans y tornem a parlar totes *~*
(Sincerament, no me'n recordo del color de lletra que tenía.. :l xddd)

Gràcies per la teva visita!

Gràcies per la teva visita!
Esperem que ens tornis a visitar :D
Plantilla per: Decora tu Blog