dissabte, 15 de setembre de 2012

Primer dia jeje.

Holi, jeje. Bueno, sé que fa mil anys que no em veieu per aquí però em feia pena no fer el meu últim ''primer dia de classe''.

M'he despertat a les 7 del matí perquè aquest any, comque als de l'ESO els hi han canviat l'horari per fer una jornada intensiva com els de Batxillerat, a nosaltres ens fan anar a classe deu minuts abans, per tant entro a les 8:40. Total, m'he despertat i he anat caminant fins al meu institut que està a 15 minuts des de el meu nou pis (sí, m'he mudat aquest estiu a l'altre punta del poble). Al arribar a l'intiut he mirat les listes de les classes. M'ha tocat anar a 2n Batxillerat A (sí, sóc una vella de merda jejejejjejejjejedw). Ens hem dividit en dos grups (els que fan Ciències de la Terra i els que fan Física). Jo he anat a fer Ciències de la Terra. Ha sigut bastant avorrit ja que ens ha fet fer una fitxa sobre temes que vam treballar l'any pasat. Després tocava Mates (amb la meva estimadíssima profe de mates amb la qual a dures penes aprobo cap examen, yu-ju). Hem fet classe normal perquè ''s'ha d'aprofitar el temps que ja veureu que d'aquí a res serem maig i ja tindreu la selectivitat'' OC. Ens ha ficat ple de deures i bueno tu, misma mierda diferente año. Després tocava català. Em fet una fitxa de sintaxi per mirar el nivell i bueno. Tot seguit teniem pati (aquest any el nostre pati és de 40 minuts). M'he apalancat amb dos amigues a les grades i m'he estressat perquè em venia tot el sol a la cara, sep. Al entrar, tocava castellà. Un altre cop la mateixa profe. Comque no tenia res a fer i/o explicar, ens ha deixat fer els deures de mates, molt amable i tal els primers dies... Després tocava química. Comque el profe de química era el nostre tutor de l'any pasat no ens ha dit gairebé res i ens ha donat un dossier de repàs de formulació inorgànica. Molt divertit.............no. A última hora tenia Biologia. La profe de biologia és la meva tutora aquest any, així que bueno, ens ha explicat que a la Selectivitat entren els dos cursos de Bio (1r i 2n de Batx) i que ja ens podiem espavilar, lol. Total, a les 14:50 a sonat el timbre i bueno. 

SÍ, LA MEVA VIDA ÉS AVORRIDA ;_;

Gràcies per la teva visita!

Gràcies per la teva visita!
Esperem que ens tornis a visitar :D
Plantilla per: Decora tu Blog