dimecres, 12 de setembre de 2012

Primer dia de curs

Aquest any la gent comença en dies diferents, jo he començat avui, l'Ari també (aviam si s'enrecorda de postejaro) i hi ha gent que dema o divendres o la setmana que ve o potser mai. Com que jo he començat avui, aqui va el meu post. Si us sembla, que cada una es faci el seu propi post xDD
Començo:

Obviem que feia 6 anys que esperava aquest moment (Desde 5è de primaria que somiava en fer batxillerat artistic) pero que aquests ultims dies tenia molts mals de panxes per culpa dels nervis. Doncs m'he despertat a les 6:45, nomes havia dormit 4 hores, eren les 2 i encara estava desperta... Despres de esmorzar i tota la pesca, a les 8 he pujat al cotxe per anar al institut. Si, despres de 13 anys anant cada dia amb autobus, i haber anat tots els meus primers dies sense els pares, avui m'han hagut de acompañar. (Te explicacio, el batxillerat artistic nomes es fa a Vic i ja no tinc autocar) M'han deixat a la porta, on hi havia ja gent esperant, casi em moro, perque no coneixia a ningu, les del meu institut m'han ignorat (Jo tampoc sabia que dirlis, la veritat) i unes que vaig coneixer per internet (Bendito Facebook) no les veia enlloc. Eren les 8 i mitja i ningu entrava, i al cap d'uns 10 minuts o aixi, la gent ha començat a entrar. He vist les que havia conegut i he entrat a amb elles. Hem anat a veure les llistes, visca la visca, torno a anar a la clase A., pero anire amb una que ja conec,i... a un nen que anavem a l'escola junts, pero despres a l'institut vam deixar de fernos i es va cambiar etc, no sabre pas que dirli quan mel creui S:. Despres, ens hem estat per alla al claustre (L'edifici era un monestir) i hem segut (Encara que tothom esperava dret) i ens hem posat a jugar a les preguntes mentres esperavem xDD Una d'elles, (Molt boja, s'ha de dir) veu a una noia sola, "amb cara de perduda", i la crida per que es vingui amb nosaltres (Si, no se ni com li ha endivinat el nom) i al poc ens han fet entrar a la sala d'exposicions, on tambe es fan xerrades, pero hem segut tots a terra en una especia de rotllana. S'ha presentat el director (xerradeta) i ha presentat als tutors. Pero es veu que les classes no seran d'A,B,C, si no en M1,M2,M3,M4 OK. No habia pas mirat quina "m" tenia, aixi que no tenia ni idea de on anava. Sortim, miro la "m" i es M1, pero ara ja no tenia ni idea de quina seria la meva clase xD Arribo a dalt amb tothom, i tiro cap un canto amb uns, despres amb uns altres que anaven a M4 (Que crec que son els d'escenic i anaven cap a un altre canto) al final vaig a una clase, pregunto quina eren i em fan anar a mes lluny. Just he arribat a temps, he preguntat si era M1 i m'han dit que si, mentres els meus companys reien (I he tingut que entrar rient, esque sem dona perfecte començar be) i men he anat a seure a darrere de tot, junt amb dues noies (Una marroquina i una catalana) Bueno, almenys a la clase tinc a una que ja coneixia i una del meu institut, crec que ja esta be. Ens han explicat mes coses (Encara que tot estava a la web) i han pasat llista, encara que faltava algu. Al cap d'un rato, se sent com intenten obrir la porta (A la clase hi ha dos portes, la normal i una al final de la clase, de vidre translucid) i veig que es la noia "que semblava perduda", que devia d'haber anat a la clase equivocada i tenia que venir aqui xDD Han acabat les explicacions i ens han portat a veure l'edifici, on sera cada clase i als tallers d'abaix (Que es veu que allo havia set la preso i que hi ha una historia, que ja ens explicaran xD)  i ens hem fet un fart de pujar i baixar escales. Un cop acabat, el tutor s'ens ha despedit, i fins dema a les nou no hem de tornar, es veu que ens faran mirar una peli, i dema passat, ens faran dibuixar. Si, aquesta setmana no farem res de clase.

I aixi ha sigut el meu primer dia. Regulín, no m'agrada gaire jutjar a la gent, pero veig que hi ha moltes pijes que si han apuntat perque els hi feia massa mandra fer un batxillerat d'estudiar gaire. (Tristament, encara hi ha gent que es pensa que l'artistic es el mes facil "perque nomes es tracta de dibuixar") Nose, ja veurem que tal, encara que crec que m'ho pasare bé.

Gràcies per la teva visita!

Gràcies per la teva visita!
Esperem que ens tornis a visitar :D
Plantilla per: Decora tu Blog