diumenge, 16 de setembre de 2012

Primer dia de classes

Jo vaig començar el dia 13, però escriuré també una mica del 14.
Em vaig llevar sobre les...9.15, ja que començava a les 10.15.
Quan arribo, veig a gent esperant fora de batxillerat, uns quants de 4t i alguns del meu curs.
Entro i em trobo a una amiga (Jessica, que ja la coneixia desde primer) esperant amb altres, vam estar esperant allà uns 3 minuts fins que pujem a la sala d'actes com cada any.
A la sala d'actes ens vam trobar a una altra amiga (Lorena) i a més persones de la nostra classe.
Van presentar els tutors de 3r, 4t i Batxillerat i cada curs es va anar a la seva classe.
A mi em tocava al A amb la Lorena, i amb la mateixa gent del curs passat. A la Jessi li va tocar anar al B.

Pujem a la classe i la profe es presenta , ens reparteix els horaris, i ens diu alguns professor que tindrem (De tots els professors que tenim, sols coneixem a 4, la resta son nous)
Tots ens pensavem que ens aniriem a casa a les 12.45, quan acabessin les presentacions, i tot això. Peero no, la nostra tutora ens va dir que després del pati tindriem que anar a la classe que toca, que el profe ja veurá que fará, i que ens tindrem que quedar fins les 3. VISCA
Després del pati ens toca Socials, amb un dels profes nous. Ens va explicar que farem, i la mitja hora que quedava ens va deixar fer el que sigui. Va tocar el timbre i tocava Física i Química, nova assignatura per nosaltres, pero amb un professor que ja coneixiem de l'any passat, encara que mai ens va donar classes..Ens va dir que es una assigntura quadrimestral, que desprès farem Biologia i jo que sé que més...tenia molta gana i no em vaig enterar molt.
Quan va tocar el timbre vam sortir tots quasi corrent i ens vam anar a casa.

Al dia següent vam tenir que anar a les 8.15, i ens va tocar castellà, amb un profe que ja coneixiem. Ens vam presentar tots i ja vam començar a fer una miqueta de classe, tenim que fer una redacció sobre com afecta la crisi al nostre entorn, per dilluns. A mitja classe truquen a la porta i entra la Jessi, dient que al final va al A.
Després tocava Física i Química, grup partit. I vam estar fent un exercici sobre la precissió dels instruments de mesura. Bue.
Timbre, soroll i més soroll pels passadissos, i arriba la profe d'anglès. Vam tenir que fer un exàmen inicial, per saber quant sabem més o menys.
Una altra vegada timbre, pati, i cap a clases. Tocava Ciutadania TT i també vam fer una prova inicial.
A ultima hora va tocar...Mates (Grup partit) i sols va parlar. Quasi al final de la classe, ens va dir que per que fos més fàcil que s'aprengués els noms de cadascun, fessim un cartelet on posés el nostre nom ¬¬ Jo em vaig quedar en plan "Ho dius de conya, no?" Doncs no, no anava de conya i a sobre tindrem que portarlo cada dia, sinó compta com un negatiu.

FI, el meu institut es molt raro, a més la nostra tutora ens tracta com nens de 3r de primaria ¬¬ amb coses com "Farem un curset per aixecar la mà abans de parlar" o "Poseu les vostes dades i l'horari de l'agenda en majuscules" Pero bue, ens tindrem que acostumbrar Uu'

Gràcies per la teva visita!

Gràcies per la teva visita!
Esperem que ens tornis a visitar :D
Plantilla per: Decora tu Blog