dijous, 13 de setembre de 2012

Primer dia de classe

Dons bé, ara em toca a mi. Jo també vaig tenir el meu primer dia de classe ahir, però he preferit no tenir en compte la reunió i explicar-vos només el dia d'avui, que si que es el primer, primer.
Bé, m'he aixecat a les set, com suposo que tots els dies, he dormit bé, estic una mica cansada perquè dormo set hores, però ja aniré agafant el ritme. Després m'he obligat a mi mateixa a veurem la llet, a poc a poc per què normalment, abans de les deu no puc menjar o veure res o no s'assenta D: i he marxat cap a l'institut. Avui era el primer dia de primer de la ESO del germà de l'Adriana, que ha anat amb nosaltres, dons hem anat parlant, normalment escoltem música les dues i ja. 
Hem arribat i jo he tingut que anar a l'aula per què no tenia ni idea de a quina aula ni amb quin/a professor/a tenia Literatura Universal, ens han enviat a la C15, la biblioteca, i ens han tingut a les del humanístic *som 20, totes noies* esperant a fora per què els del social-artístic no sabien a on tenien que anar i no hi havia manera de que s'aclarissin. Total, que hem entrat com 30 minuts després, temps de sobres per que la Rosi, la Jenni i jo *l'Adriana fa Alemany a un altre aula, amb la Lluisa i la Yosra* ens fessim amigues de la Berta, una repetidora molt simpàtica, potser l'única de la classe a part de les que em coneixen que no es riurien del meu horari (és de SHINee), i a la mitja hora que hem fet de literatura universal m'he assegut amb ella ^^ La professora de Lit. Universal, la Mercè, només ens ha parlat de com vol fer ella les classes, de que te algunes manies i de lo molt que li apassiona la literatura, i de que per a ella es un plaer poder estar amb nosaltres perquè a casa seva no pot estar parlant de llibres com si res, la gent fuig. 
Després tocava Castellà, una de les poques matèries comunes, que faig amb tot el meu grup *tecnològic-humanístic* que jo ja ho sabia, però he mirat en Taemin l'horari per veure al Taemin a SHINee per si a cas. Total, la profe de Castellà m'ha encantat, ens ha entés molt, als alumnes que abans teniem al Julio de professor, i ha intentat que fessim molta cosa en només una hora, però cossa fàcil, a poc a poc, que la majoria fa 3 anys que no fa Castellà amb un professor normal. 
Després del Dictat, l'anàlisi morfosintàctic i l'explicació de castellà en només una hora, cap a un altre aula, també amb la Ino (la de castellà) per fer Lit. Castellana. Ens ha explicat que farem, ja que no hi ha llibre, ens ha demanat que diguéssim 5 obres de teatre, 5 poesies i 5 obres narratives *només hem sortien les 5 narratives, mira que estic malament D:* ens ha demanat que comprem 6 llibres de lectura. ¿No els podien posar a la llista? Jo aquest mes no els puc comprar u_u, ara estaré fins al mes que ve sense llibres. I anava escrivint els títols a la pissarra i jo a ultima fila i sense ulleres *i a més sola, que l'Adriana s'ha assegut amb la Berta, la Jennifer amb la Rosi i la Laura ha passat de mi per seure també sola, però darrere de les seves amigues xD* 
Després pati, que estava ple de gent per tot arreu, per que aquest any tots tenim pati a la mateixa hora per que pleguem tots a les dues i mitja, nosaltres hem donat voltes per dins de l'insti, hem vist la Mire, hem vist el germà de l'Adriana amb els amics, i hem sortit fora *els de batx. podem* i he vist l'Anna i l'Ivette, que van a segon, després hem  tornat a dins perquè teniem fred i hem estat amb la Mireia i la Julia. Li hem presentat la Berta i blablabla.
Després tocava Història del món contemporani, però la professora no ha vingut, està de baixa per maternitat i encara no te substitut fixe, així que hem tingut dos substituts *un cada mitja hora*, i el primer, l'ex-director, ens ha dit els deures com dos o tres cops, perquè primer érem només les del humanístic però com deu minuts més tard *com a totes les optatives, sembla*, han arribat els del social, que allà si que hi han uns quants nois, i hem començat, que val, tenim quatre hores de classe abans de que vingui un substitut fixe, però ens ha manat un resum del tema sencer *com mil milions de pàgines* i després bastants exercissis i un comentari de text. Vamos, que la profe no hi es i es la que comença més fort xD
Després tocava Anglès, i el profe es el David, l'ex-director que he dit abans, que parlava en Anglès i jo pensava: no entendré res, però es que repetia les coses com un milió i mig de vegades, i fins i tot jo, que l'Anglès s'hem dona de pena, l'entenia a la primera. Vamos, de premio, otro profe que nos trata como críos. Ens ha dit que encara no tenia els criteris d'avaluació i ja hem començat el tema i ens ha posat deures per demà. I a més ens ha sortir amb que tenia les seves manies: 1.Don't be late. 2. Speak in English i 3. Never wrote in your student book. I deveu pensar, molt normal. Però jo diria que no, per què el tio te una obsessió super bestia amb lo del student book, ho ha repetit com 50.000 vegades. Recordaré més lo de no escriure al Student Book que lo de "Don't blink". *Referencia freak a Doctor Who*. Que més, que més... ah, sí! El llibre estava malament, deia que es fals que els coreans facin els anys tots el mateix dia d'any nou, i es veritat .___. *otra referencia freak de Ari, aquest cop de Corea*.
I bueno, desprès hem fet tutoria amb la Mª Angelés *eh Nata, que pañuelo es el mundo xDD*, i lo típic, ens ha fet omplir un full amb les nostres dades i més tard fer una "petita" *la meva un foli per davant i per darrere, la més llarga de la classe* redacció, amb una frase que ens descriguis. *Jo no en tenia ni idea, així que he posat la de My philosophy in live is don't regret anything you do, cause in the end, it makes you who you are", sense saber molt bé per què. *Sep, soy guay*. I cap a casa. Al tornar el germà de l'Adriana ens ha explicat el seu dia i la Mire, l'Apri i jo hem comentat el nostre. I més o menys ja està.

TOCHO POST. AMÉN. 

ANEX: Lo millor del batxillerat es que ningú et diu com t'has d'assentar, tu t'asseus amb qui vols i ja està. 
ANEX 2: Han fet una barreja molt rara, els profes, així que els d'humanístic estem a la mateixa classe que els del tecnològic, els del científic amb els d'arts escèniques i els del social amb els de l'artístic.  

Gràcies per la teva visita!

Gràcies per la teva visita!
Esperem que ens tornis a visitar :D
Plantilla per: Decora tu Blog