dissabte, 22 de setembre de 2012

Primer dia de classe, amb retràs

Holaaaaaa!!1 Veo que mi llamada ha hecho efecto jijijiji
Bueno, jo vaigcomençar segon de batxillerat el dia 14, però eixe dia en veritat anarem sols a veure les llistes. Vam arribar  les meues amigues i jo a les 10 per a veure en qui ens havia tocat, i estavem bàsicament com l'any passat: els humanístics i els de socials (jo) estavem junts en la mateixa classe, i en l'altra estaven els de ciències. Al meu institut mai s'ha pogut fer l'artístic, però amb açò de les retallades, sols hi han dues classes de batxillerat, aixi que es divideix 'ciencies' i 'lletres'.
Este any pensaven que ens anava a tocar en les classes del segon pis, que son les més grans, les més modernes i les que tenen aire acondicionat pero arribem i Zas! No fue así. Ens ha tocat en una classe marginada del primer pis. Puuuur que? Doncs perque els de primer de batxillerat peten les classes i no es vol contractar a més professorat i amb les retallades no es poden dividir mes les classes aixi que els de cièncie si lletres de primer, no caben en les classes de baix i han d'anar a les classes xaxi-guays perque son mes grans (son 35 i 37 alumnes en cada classe!).
Jo vaig quasi amb el mateixos de l'any passat, sols que un muntó de gent s'ha anat a fer mòduls i algun que altre ha repetit aixi que en classe som 21 gats, i 4 repetidors.
Este any hauria de ser el millor perque no tinc matemàtiques i estic suepr feliç perque em costaven molt, però no es tan guai perke els professors van super follats en la matèria i com tenim el selectiu tots els professors ens diuen que no ens podem entretindre en tonteries i que hem d'estar super atents a totes les classes. Pos ná.
En quant a professors, estan tot mitjanament be, la de valencià és la mateixa de l'any passat, que és super avorrida eixa dona, el de historia de l'art és super gracios, pero tambe em dona geografia i el tinc 8 hores setmanals D:  El d'historia d'Espanya es el puto amo, i el d'economia esta loco, pero en general m'agraden tots.
El dilluns ja vam començar les classes, pero no vam donar res de matèria, com el dimarts, i ja el dimecres començarem a donar classes en serio, en principi tot bé, pero tinc poreta pel selectiu i que no m'arribe la nota :||
En fi, disfruteu mentres pugueu jujujuju

PD:Ari, no sé perquè no em surts al facebook, agregam tu plisis, el meu és Núria Nbr, a Sílvia i a la Ainhoa ja les he agregat :)

1 comentari:

BABALUCCIA ha dit...

Thank you to comment me I follow you now on gfc I'm waiting you back
Thank you
Kisses

Gràcies per la teva visita!

Gràcies per la teva visita!
Esperem que ens tornis a visitar :D
Plantilla per: Decora tu Blog