dilluns, 17 de setembre de 2012

El meu primer dia de clase, ara enserio.

Holaaa
Doncs a mi m'agrada tant anar al meu nou institut, que us torno a explicar el meu primer dia :D
No, enserio, esque estava tant emocionada per començar, que ni vaig caure en que allo no era un primer dia de clase, si nos una presentació xDD A més, aquells 2 dies seguents no vam fer res més, apart de anar a veure un documental i escriure un text sobre ell, respondre unes preguntes sobre nosaltres i perque ens hem apuntat a aquest batxillerat (Aixo el "segon dia") i veure un curtmetratge i ecsriure sobre el que anava (Encara que em vaig equivocar i vaig acabar fent una redaccio explicant que a vegades, els desconeguts de internet t'ajuden mes que algun amic de tota la vida, i si, pensava en vosaltres.) i despres anar al riu de Vic a dibuixar una estona. Aixi que com que estic animadota, us explico el meu primer dia de debo.

Poc abans de les 8 he arribat al institut (Es batxillerat, pero per dirli el "batxi" o qualsevol merda aixi, diguemli inatitut i ens entenem) he baixat del cotxe i me anat a seure a terra amb les altres, encara que ha sigut per poc rato. Hem entrat i tocava angles amb A, aixi que he anat a la clase que em tocava i me asegut en el lloc on sempre sec, a penultima fila, on costa mes que els profes et preguntin i aixi veus a tothom. Per variar, a la meva fila s'ha asentat "el de les rastes", un tio que desde el segon dia, seiem de costat per costum, encara que mai hem xerrat S: Despres a entrat la profe i hem començat la clase. S'ha presentat i ens ha començat a explicar com dir el "What's your name" i parides aixi nomes perque "hi ha gent que arriba a selectivitat i ho falla igual". Lo pitjor es que hi havien noies que no savien dir-ho ni tenint la frase a la pissarra. Per sort, com que seia darrere de tot (Van fer seure la gent de darrere de tot a mes endavant) a mi no m'han preguntat res. S'ha acabat l'hora (En aquest institut no hi ha timbres ni campanes ni "pitus") i me ne anat amb unes amb qui coincideixo a totes les clases (Coincidim en A i en M1) a Dibuix Artistic. Resulta que en aquest institut, la majoria dels profes, en ves de començar la primera clase dient "Hola, soc el vostre profe de "talcosa" i em dic "señorX". no diuen ni el seu nom. La tia que ens ha donat aquesta asignatura, ens ha explicat el que farem, li hem donat els dibuixos que vam fer l'altre dia, i despres ens ha ensenyat treballs d'alumnes del any passat i ens ha dit que necesitem molt mes material i tots ens hem quedat "Joder, haver-ho posat al paper no?" . Com que d'aquesta asignatura fem 2 hores seguides, al ser el primer dia i li sobraven 10 minuts, ens ha deixat sortir (Despres tocava "pati"), i he anat a veure si trobavem una papereria on tindrem que comprar paper d'estrassa, perque si la comprem just a la botiga del costat del institut, ens costara molt mes car. Hem tornat al institut i hem anat a seure un rato a fora, si crec que sempre acabem assentant-nos a terra. (*) Aixo es una cosa que explicare millor abaix i que no caldra que la llegiu. S'ha acabat la mitja hora i hem tornat, ara tocava Filosofia. Primer a entrat una dona que encara tampoc se com es diu i ha començat a explicar que ara ens presentariem, quan un home a entrat per la porta i ha dit que ara li tocava a ell fer la clase. La dona s'havia equivocat, pero com que nosaltres tampoc saviem quin profe tocava, no ho podiem saber xD Doncs el profe aquest (Que tampoc ens ha dit com es diu, per variar) ha preferit dedicar la clase per que ens aprenguesim els noms de tots. I ha sigut una mica dificil, perque a A som 34 persones. A cada nom que li deiem, ell deia algo relacionat amb el nom: que si aquest nom en grec vol dir noseque, que si hi ha una canço que nosequantos... amb el meu em pregunta varis cops: Et dius Cília? Jo: "Si, em dic Cília" Ell "Cília?No es de Cecília?" Jo: "No, m'he dit Cília tota la vida" (Ara no em facis dubtar de quin es el meu nom ¬¬) Al final, un cop apresos tots els noms, ha demanat a varia gent que digues els noms un per un, i despres ens hem hagut de cambiar tots de lloc i li han demanat a algu altre que tornes a dir els noms un per un. I apart de aixo, 5 minuts per intentar definir conceptes de Filosofia. Despres d'aixo, tocava Educacio Fisica. Tots els d'M1 hem sortit al claustre, sense saber on ens tocava ni res, perque tenim que anar a un pavelló. Ha sortit el profe, hem pasat llista i ens ha dit que tenim que caminar durant un quart d'hora per arribar-hi. Un quart d'hora els collons, era mitja hora! Fem l'escalfament de camí al pavello xD Un cop alla ens ha explicat que tindrem uns vestuaris i que tenim que mirar a una pantalleta a on ens toca, de vestuari i "pista". Hem entrat al vestuari, pero no portava xandall (No era l'unica per sort xD) i hem deixat alla les coses i hem anat a la pista. Ens ha explicat normes i coses aixi i passant llista, hem tingut que dir quin esport fem i si tenim alguna lesió. Olé jo, en vista de que tothom feia algo, dic "Doncs jo feia badminton a casa meu, pero jugava cada dia" tothom a riure, pero esque d'esperar xDD Molta gent fa o ha fet esports, jo soc de les poques que no :/ I despres hem jugat a la cadena i a l'aranya, com que anavem amb mitjons (No es pot entrar amb sabates de fora per lo vist) hem anat relliscant i ens hem fet un fart de correr (I jo amb texans!) Ha set guay, perque aixi he pogut veure la cara a tothom i mes o menys vaig coneixient a la gent :D Un cop acabat, ja ens han deixat tornar "a casa", pero per no tornar al institut, ja he trucat a me mare per que en vingues a buscar a un altre lloc. FIN

Estic molt feliça de moment, perque no m'esta costant gaire xerrar a la gent (Sense contar als nois i "pijes" en general) i més o menys vaig sempre amb la mateixa gent sense sentirme enxufada :D
Ara si, l'estrelleta aquella
*. Doncs me fixat a l'hora de pati, quan hem anat a seure a un banc (Encara que erem molta gent i mes o menys despres s'han fet 2 grupets: els d'escenic per un canto tocant la guitarra i els d'artistic, a terra seient i xerrant.) que desde un altre banc (Perque casi tothom va a un parc que hi ha al costat del institut a esmorzar als bancs) que hi havien les del meu ex-institut, 5 noies (Dels 7 que venim d'alla, un d'ells estava tocant la guitarra) dos d'elles eren aixi "les mes populars" i les altres tres que eren "del grupet aquell que estan ven unides i que es posen un nom amb les inicials per aixi fer saber a tothom que en el seu grup nomes son elles i que no volen a ningu mes"asentades totes juntes, amb una altre noia que suposu que l'han conegut alla i s'han degut de caure be. Doncs estaven alla, no semblaben xerrar gaire i tenien cares d'aburrides, mentres jo, si, l'anti-social del meu ex-institut :D amb una bona colla de gent. Crec que alguna d'aquell grup, plegara abans d'acabar el curs. I ja ho poden fer, menys dues, totes les altres s'ha apuntat a aquest batxillerat sense que els hi hagi agradat mai l'art, suposu perque els hi feia massa mandra fer el normal.

Gràcies per la teva visita!

Gràcies per la teva visita!
Esperem que ens tornis a visitar :D
Plantilla per: Decora tu Blog