dimarts, 17 de juliol de 2012

Felicitats?

Hola!
Bueno, tal com no sabeu, avui es compleix 4 anys de que es va crear ERDLA. No m'enrecordo gaire de com us ho vau fer, jo m'enrecordo de que aquell dia, era el festival de Cantoni i enseguida de que em vaig conectar al blog, em vau convidar a un blog que feiem totes. I bueno, mi vaig afegir i enseguida vam començar a publicar molts posts. Quins temps eren aquells joder. Recordo aquell estiu, anava tot el sant dia amb bicicleta, i m'estava a casa dibuixant o llegint comics fins que arrivaven les 4 i mitja, hora que obrien el xat del Super3. Aquell era el moment mes divertit del dia, sabeu perque? Perque era les uniques "amigues" que tenia i m'encantava xerrar amb vosaltres. Despres, quan a l'agost marxava, feia molt riure. Anava cada setmana al ciber per poder saber de vosaltres, i m'empollava els llibres de japones per poderos fer posts.
I despres, no se. La gent cambia molt. Jo la primera. Sabeu, 4 anys, els he desperdiciat molt, gracies a vosaltres. Pero m'en alegro. Al començar l'institut, com ja us devia explicar, es ficaven amb mi, i tampoc vaig fer amigues. Tot plegat un fastic, pero en ningun moment em vaig amargar, perque nomes tornar a casa hi ereu vosaltres. No ho sabieu, pero en el fons m'ajudaveu. Despres ja a segon, va ser mes fastic. La gent ho es molt. I em vaig fer amb gent amb qui no devia i vaig donar l'esquena a qui si. Pero encara us tenia a vosaltres i si, ereu les persones que mes valien per mi. Podia tenir BFF, pero en el fons, estar amb ella era raro. Igualment, ens pasavem el dia xerrant per msn i tampoc em coneixia tant be com vosaltres.
Per despres, que va pasar joder?  Continuavem xerrant, amb algunes menys, fins arribar al punt de no xerrar. Nose si es el Facebook o que, pero desde que podem fer converses per separat, ja no es igual. I ja esta, ja suposu que no som ni un grup ni res. Conegudes casi, no?
I bueno, com a conclusio, nose que dir. Gracies pels 4 anys, els he desperdiciat molt a l'ESO, pero no aqui. Ara per fi, ja fare batxillerat, i aixo si que no mo penso perdre. Aixi que ara sere jo la que desapareixo (: No us vull perdre pero que sapigueu que prefereixo que si esteu felices amb la vostra vida fora d'aqui, doncs seguiu-hi, es millor estar amb gent fisica que amb gent d'internet, que vale, tambe som fisiques, pero es ser molt fantasma. Jo encara estare per aqui (Seria imposible no ser-hi, sincerament, sou les amigues que mes m'heu durat!) pero espero que a partir del septembre ja no faci falta!


FELICITATS ERDLA!

Gràcies per la teva visita!

Gràcies per la teva visita!
Esperem que ens tornis a visitar :D
Plantilla per: Decora tu Blog