dilluns, 23 de juliol de 2012

Felicitats i canvi d'imatge

M'afegeixo per dir que jo també he sigut de les que ha desaparegut més del blog, he estat en altres llocs i he conegut gent nova per internet que és genial, però em segueix fent pena que ara ja tot estigui tan mort, vam començar sent unes desconegudes al xat del Super3 i per qui Blogger (sobretot amb el blog de la Cris eh? xD) i vam acabar fent un blog i xerrant cada dia per un meravellós xat.
Ara segurament moltes haurem canviat, som més grans i qui sap si això ara ja sembla una tonteria, pero jo segueixo ficada pel món d'Internet per conèixer gent nova encara que no sigui "física" com deia la Cília, però que nosaltres hem après que de vegades no cal que sigui cara a cara perque sigui important ;)
Ara que és estiu hauríem de esforçar-nos en reviure encara que sigui una miqueta tot això, si és que volem reviure-ho, clar.
Només dir que aquest blog necessita ser felicitat i molt més, així que encara que sigui amb una mica de retard, FELICITATS ERDLA ^^


PD: Per l'aniversari cal un nou look no? Jo he fet aquest header i aquest fondo (i els poso perquè veieu com queden) a veure si us agraden, personalment a mi m'agraden molt les ratlles i els colors :)

1 comentari:

Hane_Cobayila ha dit...

Tens raó, jo també he anat coneixent gent nova amb la que m'ho passo genial, i d'altres que m'agrada trollejar-los XD (principalment nois)
No sé jo si em passaré més per blogger i això, estic enganxada ara a YouTube, alguns forums, CC, CR i tal. Lo dels blogs va ser una moda que ja es iaieta XD
Pero si s'ha de dir que sou molt especials, ja que vau ser el meu 2n "grupillo" d'amigues que he tingut a internet (en el 1r erem 4, actualment ja no sé que s'ha fet d'elles)
I bé, us quieru molt caris <3 ^^

Gràcies per la teva visita!

Gràcies per la teva visita!
Esperem que ens tornis a visitar :D
Plantilla per: Decora tu Blog